Využití sociálního čtení ve výuce u žáků s těžkým kombinovaným postižením – Bc. Pavlína Všetičková
Bc. Pavlína Všetičková
Diplomová práce
Využití sociálního čtení ve výuce u žáků s těžkým kombinovaným postižením
Utilitation of the social reading in the education of the pupils with the composite handicaps
Anotace:
Všetičková, Pavlína : Využití sociálního čtení ve výuce u žáků s kombinovaným postižením, diplomová práce.Brno, MU 2008, s.73, se zabývá využitím metody sociální čtení ve výuce žáků s těžkým kombinovaným postižením. Tato práce vznikla na základě mých zkušeností s výchovou a vzděláváním dětí s těžkým zdravotním postižením, protože pracuji jako učitelka v základní škole speciální. Cílem práce je podpora …víceAbstract:
Všetičková, Pavlína : Utilittation of the social reading in the education of the pupils with the composite handicaps, Diploma Work. Brno, MU 2008 ,73 pages, deals with the usage of the method of the social reading in teaching pupils with heavy composite handicaps. This work is based on my experience of the education of children with heavy disabilities because I have been working as a teacher at a special …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bz9v3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Edukace jedinců s chronickým onemocněním se zaměřením na žáky s diagnózou astma bronchiale
Aneta Broumová -
Edukace jedinců s kombinovaným postižením v prostředí denního stacionáře
Klára Michalicová -
Edukace dětí staršího školního věku s ADHD rodiči s totožnou diagnózou či projevy
Petra CHUCHVALCOVÁ -
Edukace jedinců s těžkým zdravotním postižením ve třídách s rehabilitačním vzdělávacím programem
Jiřina Muchová -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ -
Proces edukace jedince s poruchami autistického spektra v předškolním vzdělávání
Lucie VOTRUBOVÁ -
Edukace žáků s lehkým mentálním postižením na 1. stupni běžné základní školy
Eliška TOBRMANOVÁ -
Edukace žáků s mentálním postižením v běžné základní škole
Šárka KOŠŤÁLOVÁ