Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o. – Ing. Eva HAMRLÍČKOVÁ
Ing. Eva HAMRLÍČKOVÁ
Master's thesis
Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o.
Mystery shopping survey of sport optics sale process in Meopta - optika, s. r. o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta {--} optika, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta {--} optika, s. r. o. The work is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Accessible from:: 5. 5. 2008
Identifier:
8203
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2008
- Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HAMRLÍČKOVÁ, Eva. \textit{Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/rt4b13/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HAMRLÍČKOVÁ, Eva. Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Nikola Holzeplová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Štěpánka Kašparová -
Marketingový výzkum kvality služeb vybrané společnosti pomocí metody Mystery Shopping
Lucie Tomášková -
Mystery shopping - výhody a nevýhody
Michal Šindelář