Ing. Eva HAMRLÍČKOVÁ

Master's thesis

Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o.

Mystery shopping survey of sport optics sale process in Meopta - optika, s. r. o.
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření projektu hodnocení prodejního procesu sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta {--} optika, s. r. o. Práce je rozdělena na tři části {--} teoretickou, analytickou a projektovou. V první části práce jsou shrnuty nejdůležitější teoretické poznatky týkající se prodejního procesu, marketingového výzkumu a mystery shoppingu. Tyto poznatky jsou prakticky …more
Abstract:
The diploma thesis is focused on creation of mystery shopping project of sport optics selling process evaluation in Meopta {--} optika, s. r. o. The work is divided into three parts {--} theoretical, analytical and project section. In the first part of the work there are summarized the most important theoretical information regarding the selling process, marketing research and mystery shopping. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Accessible from:: 5. 5. 2008
Identifier: 8203

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2008
  • Supervisor: Ing. Pavla Staňková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HAMRLÍČKOVÁ, Eva. Projekt hodnocení procesu prodeje sportovní optiky metodou mystery shopping ve firmě Meopta - optika, s. r. o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 05. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 5. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing