Tvorba animovaného pořadu s využitím nových médií – Bc. Jaroslav Havelka
Bc. Jaroslav Havelka
Bakalářská práce
Tvorba animovaného pořadu s využitím nových médií
Making of an animated series using new media
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu amatérského vytváření animovaného pořadu, které závisí na práci uživatele s moderními technologiemi. Zdroje výzkumu čerpají ze základní teorie pro nová média a z konkrétních webových odkazů, které se pojí s problémem multimediální tvorby obsahu na internet přes příslušné weby sociální sítě. Výzkum práce podrobně specifikuje jednotlivé způsoby amatérské tvorby …víceAbstract:
The Bachelors thesis focuses on analysis of creating an amateurish animated show, which relies on users work with modern technology. Sources of the research derive from basic theory of new media and concrete web links, which connect with an issue of multimedia production of content on the internet via relevant social networking sites. The research of the thesis particularise various ways of amateurish …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qmtlz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Analýza a evaluace eventu Student Fashion Show
Šimon Běhan -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
“The role of social media in promoting the political participation: The Kyrgyzstan experience”
Zhibek Abysheva -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová