Mgr. Vladimír VOCHOZKA
Doctoral thesis
Multimediální výuka fyziky
Multimedia Physics Teaching
Abstract:
Disertační práce se zabývá možnostmi multimediální výuky fyziky. Mezi hlavní trendy v této oblasti patří 3D modely a simulace, videoexperimenty, videonahrávky řešení fyzikálních úloh, měření fyzikálních veličin chytrým mobilním telefonem a pozorování experimentů termokamerou. V teoretické části je definována multimediální výuka, jak ji lze chápat v období psaní práce v letech 2011 až 2017. Nastíněna …moreAbstract:
The dissertation deals with the possibilities of multimedia teaching of Physics. The main trends in this area include 3D models and simulations, video experiments, video recordings of physical tasks, physical measurements with a smart mobile phone, and thermal camera observations. In the theoretical part multimedia teaching is defined as can be seen in the period of writing work between 2011 and 2017 …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2017
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOCHOZKA, Vladimír. Multimediální výuka fyziky. Plzeň, 2017. disertační práce (Ph.D.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationDoctoral programme / field:
Specialization in Pedagogy / Theory and Methodology of Teaching Physics
Theses on a related topic
-
Model Multimediální výzkumné laboratoře a jejího fungování s využitím principů Design Thinking
Romana Čočková -
Video jako motivační prostředek pro výuku exaktních předmětů
Jiří NOŘINSKÝ -
Využití multimédií ve výuce fyziky na ZŠ a SŠ
Dominik Vašíček -
On-line vyučování předmětu Fyzika na SŠ v období covidu
Jan MÁTL -
IKT ve vzdělání na Střední škole automobilní a informatiky, její využití ve výuce v předmětu Motorová vozidla a Elektrotechnická zařízení
Martin Kuchta -
Využití nástrojů IKT pro automatizace vnitropodnikových procesů v oblasti hotelnictví
Tomáš Hak -
Prezentace školy s prostřednictvím IKT včetně sociálních médií
Štěpán KUDLÁČEK -
Ergoterapeutická intervence u osob po cévní mozkové příhodě za využití IKT
Romana MAŠTALÍŘOVÁ