Instagram jako diktátor krásy – Bc. Markéta Huťková
Bc. Markéta Huťková
Bachelor's thesis
Instagram jako diktátor krásy
Instagram as a beauty dictator
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá motivací ke cvičení, kultem těla, vlivem médií v pohledu na krásu, vývojem krásy a tlakem, který působí na jedince, kteří pravidelně navštěvují sociální síť Instagram. Cílem této práce je analyzovat výpovědi informantů v problematice jejich sebevnímání tělesného ideálu prezentovaného prostřednictvím Intstagramu. Výzkum byl prováděn kvalitativně, poskytuje názory samotných …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the motivation to exercise, on The Cult of the Body, how media influence the topic of beauty, changes in viewpoint of beauty and on the pressure which influences people who regularly visit social Instagram network. The aim of this thesis is to analyse statements of informants who shared their viewpoint of ideal body which is presented via Instagram. The research was …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/w3xw3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Mgr. Dušan Klapko, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Andrea Špoková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Education / Social and Free Time Education
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Forming the Social Body: Tattoo between the Individual and the Social.
Magdalena Anna BRZEZICKA -
Forming the Social Body: Tattoo between the Individual and the Social.
Magdalena Anna BRZEZICKA -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Vnímání reklamy na sociální síti Facebook
Jan Brejcha -
Skrytá reklama na sociálních sítích
Kristina Kůdelíková -
Některé psychologické aspekty profilu osobnosti klientek fitness centra
Karolína ZASTKOVÁ