Marketingová strategie brněnského podzemí – Bc. Jana Zámoravcová
Bc. Jana Zámoravcová
Master's thesis
Marketingová strategie brněnského podzemí
Marketing strategy of Brno's underground
Abstract:
Předkládaná diplomová práce si klade za cíl vytvoření marketingové strategie pro zpřístupněné prostory brněnského podzemí, konkrétně Mincmistrovský sklep, Labyrint pod Zelným trhem a Kostnici pod kostelem sv. Jakuba. Návrh marketingové strategie formují teoretické a historické poznatky, jež jsou využity při situační analýze a následně vstupují do podoby marketingového plánu. Jeho cílem je návrh efektivních …moreAbstract:
The aim of the thesis is to create a marketing strategy for recently open underground places in Brno, such as the Mintmaster's cellar, Labyrinth under the market Zelny trh and Ossuary under the St. James church. The proposal of this marketing strategy forms theoretical and historical knowledge which are used for the situational analysis and subsequently enter into a marketing plan. The goal of this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/bjqxx/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. František Svoboda, Ph.D.
- Reader: Mgr. Miroslav Jeřábek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Culture Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš