Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let. – Bc. Jakub IVANIČ
Bc. Jakub IVANIČ
Master's thesis
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Usage of an inquiry-based education and education STEM (science-technology-engineering-mathematics) in working with gifted pupils aged from 8 to 12 years.
Abstract:
Ústředním pojmem předložené diplomové práce je nadání. Práce je standardně rozdělena do dvou částí. První, teoretická část práce se člení do tří kapitol. V první kapitole naleznete zejména vymezení pojmů nadání a nadany žák z pohledu vybranych autorů odbornych publikací. Druhá kapitola v práci pojednává o podobě vychovně-vzdělávacího procesu žáků s nadáním ve školním prostředí podle platné legislativy …moreAbstract:
The central term of this master thesis is a gift. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part of the text contains three chapters. In the first chapter you will find mainly the definition of the terms gift and gifted pupil from the viewpoint of selected authors of professional publications. The second chapter deals with the form of the educational process of gifted pupils in the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Renata Holubová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANIČ, Jakub. \textit{Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Science. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rts03q/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
IVANIČ, Jakub. Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching Training in Physics for Secondary Schools / Fma-Mmi
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights