CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH – Bc. Jana JAKEŠOVÁ, Dipl.-Kffr. Univ.
Bc. Jana JAKEŠOVÁ, Dipl.-Kffr. Univ.
Diplomová práce
CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH
CSR at Robert Bosch GmbH
Anotace:
Hlavním tématem této diplomové práce je koncept Společenské odpovědnosti podniku (CSR). Teoretická část diplomové práce slouží zejména k pochopení konceptu, jeho postavení v rámci firemního řízení a nutnosti spolupráce různých firemních úseků na plnění předem stanovených společných cílů. Praktická část má pak čtenáři především ukázat dobrou praxi v oblasti CSR na základě rozboru plnění požadavků jednotlivých …víceAbstract:
The concept of Corporate Social Responsibility (CSR) is the main theme of this diploma thesis. In the theoretical part of the diploma thesis the concept of CSR is presented together with its role in the corporate governance and the need for cooperation between different firm units to meet the pre-defined business goals. The practical part is dedicated to the analysis of the current state of fulfillment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JAKEŠOVÁ, Jana. CSR v podmínkách společnosti Robert Bosch GmbH. Č. Bud., 2013. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva