Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace – Martina ŠŤASTNÁ
Martina ŠŤASTNÁ
Master's thesis
Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace
Possibilities of expression of young pupil through a nonverbal communication
Anotácia:
Diplomová práce pojednává o neverbální komunikaci se zaměření na specifické projevy žáků prvního stupně základní školy. Cílem této práce je zhodnocení možného pozitivního působení tance při hodinách tělesné výchovy. Teoretická část popisuje možnosti rozvoje neverbální komunikace nastíněné v Rámcovém vzdělávacím programu a zkoumá její konkrétní podoby v podobě gest, mimiky a emocí žáků. Praktická část …viacAbstract:
This diploma thesis deals with non-verbal communication focused on pupils of the 1st grade of primary school. The aim of the thesis is to find out if dancing would have a positive effect on lessons of physical education. Theoretical part describes possibilities of development of non-verbal communication in Rámcový vzdělávací program. Specific forms of non-verbal communication are described later such …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠŤASTNÁ, Martina. \textit{Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Education. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/rtstyk/.
Jak správně citovat práci
ŠŤASTNÁ, Martina. Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teaching at Primary and Lower Secondary Schools / Teaching primary school classes 1 through 5
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti rozvoje neverbální komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Petra SMOLEŇOVÁ -
Znalosti neverbální komunikace u studentů učitelství
Věra Suchánková -
Možnosti využití neverbální komunikace při rozvoji řeči
Hana Hegerová -
Možnosti vyjadřování žáka mladšího školního věku prostřednictvím neverbální komunikace
Martina ŠŤASTNÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Rozvoj nonverbální komunikace u žáků 1. stupně ZŠ
Tereza KLÍMOVÁ -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Plšková -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová
Názov
Vložil
Vložené
Práva