Prelingvální komunikační systémy intaktních batolat – Mgr. Adéla Czimprichová
Mgr. Adéla Czimprichová
Bakalářská práce
Prelingvální komunikační systémy intaktních batolat
Prelinquistic communication systems intact toddlers
Anotace:
Bakalářská práce „Prelingvální komunikační systémy intaktních batolat“ pojednává o způsobech dorozumívání intaktních dětí, které si ještě v dostatečné míře neosvojily mluvenou řeč. Text bakalářské práce je tematicky rozdělen na část teoretickou a část empirickou. Teoretická část předkládá ucelený pohled na problematiku komunikace dosud nemluvících intaktních dětí s jejich rodiči či opatrovníky. Zaměřuje …víceAbstract:
Bachelor thesis “Prelinquistic communication systems intact toddlers” deals with the ways of communication intact children who have not mastered sufficiently speech. The text of the thesis is thematically divided into theoretical and empirical part. The theoretical part presents a comprehensive look at the issue of communication still intact-speaking children with their parents or guardians. It focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwdp9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Komparativní analýza Baby Signs a českého znakového jazyka v rozvoji komunikace u dětí
Kristýna Oberreiterová -
Vztah sociálních kompetencí a duševního zdraví u dětí v rané adolescenci: role komunikace, empatie a asertivity
Markéta Krtičková -
Komunikace přirozenými gesty u dětí raného věku z pohledu speciálního pedagoga
Kristýna VOKULIČOVÁ -
Umění komunikace sociálního pracovníka s dítětem v raném školním věku
Anežka MALÍKOVÁ -
Možnosti komunikace u dětí s kombinovaným postižením v období raného věku
Lucie Hochmajerová -
Genderové rozdíly neverbální komunikace v předškolním věku
Michaela Dvorská -
Rozvoj nonverbální komunikace dětí předškolního věku
Monika MACHŮ