Psychologická analýza značky Mattoni – Ing. Hana Kaderová
Ing. Hana Kaderová
Bakalářská práce
Psychologická analýza značky Mattoni
Psychological Analysis Of Mattoni Brand
Anotace:
Mattoni je tradiční a úspěšnou značkou na trhu minerálních vod v Česku. Dlouhodobě je známým pojmem na trhu nealkoholických nápojů tvořících základ každodenního zdravého pitného režimu. Značkase prezentuje jako název, grafický symbol, znak, písmena, číslice nebo jejich kombinace, které označují nabídku podniku. Bakalářská práce se zabývá vytvořením psychologické analýzy vnímání značky Mattoni na základě …víceAbstract:
Mattoni is the tradition Czech mark on the mineral water market. It is the long term well-known term on the non alcoholic drinks market, making the base of everyday healthy drinking. The mark ca be represented by name, graphic symbol, sign, letters or numbers, designating the supply of the firm. This thesis is dealing with the creating of the psychological analyze of noticing the mark Mattoni following …víceKlíčová slova
Brand branding komunikace Mattoni psychologie reklama značka Communication Psychology Advertising
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mb54u/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
Sexism in advertising
Malika Tursun -
Analýza marketingové komunikace značky Mattoni
Tereza Jacinová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová