The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company – Anastasiia Tolstykh
Anastasiia Tolstykh
Bakalářská práce
The Analysis and suggested marketing communication for CleanMySpace start-up company
Analýza a návrh marketingové komunikace startupu CleanMyPlace
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh marketingové komunikace pro nový start-up CleanMyPlace, vítěz VŠE Xport soutěže roku 2015, jehož cílem je zvýšení povědomí o značce a zlepšování stávajících marketingové strategie a taktiky. Teoretická část je věnována marketingovým nástrojům, zejména online komunikaci, jelikož tato společnost poskytuje své služby přes internet. V praktické části jsou definovány …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the proposal of marketing communication for new start-up company CleanMyPlace, the winner of VŠE Exports 2015, aimed at increase of its brand awareness and improvement of existing marketing strategies and tactics. The theoretical part is devoted to marketing tools, most improtantly to marketing online communication, as soon as this brand provides its services via …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50926
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Daniela Kolouchová
- Oponent: Martin Machek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50926
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková