Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě – Martin Morava
Martin Morava
Bakalářská práce
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Marketing communication tools and their applications at the business site
Anotace:
Cílem práce je zhodnotit kvalitu provedení pracovních povinností zaměstnanců společnosti Sony na pozici promotér. Popsat marketingové komunikační nástroje dané společnosti, které jsou pro výkon práce využívány. Literární rešerše teoretické části je zaměřena na témata strategický marketing, marketingový mix, marketingové komunikační nástroje a výzkumnou metodu Mystery Shopping. V praktické části je …víceAbstract:
The aim of this work is to evaluate the quality of work performed by Sony employees on the position of promoters. Describe the marketing communication tools of the company that are used for performance. Literary research of the theoretical part focuses on strategic marketing, marketing mix, marketing communication tools and Mystery Shopping research method. In the practical part, Sony describes Sony …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Čerkasov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové komunikační nástroje
Petr TRÉGNER -
Komunikační nástroje a návrh komunikační strategie vybrané firmy
Šárka Mottlová -
Marketingové komunikační nástroje v lékárenském oboru
Daniel FURKA -
Marketingové komunikační nástroje
Ondřej Holubec -
Moderní marketingové komunikační nástroje ve vybrané firmě
Jan Petr
Název
Vložil
Vloženo
Práva