Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole – Bc. Hana DOKOUPILOVÁ
Bc. Hana DOKOUPILOVÁ
Master's thesis
Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole
Usage of Comics in the Education of Pupils with ASD
Anotácia:
Diplomová práce se věnuje tématu využití komiku při výuce žáků s PAS v základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 školského zákona. Cílem práce bylo zjistit, jakým způsobem je využíván komiks u žáků s PAS na těchto školách, zjištěné možnosti použití komiksu analyzovat a vyvodit z nich doporučení a konkrétní návrhy pro práci s komiksem u žáků s PAS. Ve výzkumném šetření k tomu byly vymezeny 4 výzkumné …viacAbstract:
The diploma thesis addresses the topic of using comics in the education of students with ASD in elementary schools established under § 16 paragraph 9 of the Education Act. The aim of the thesis was to determine how comics are used with ASD students in these schools, to analyze the identified possibilities of using comics, and draw recommendations and specific proposals for working with comics with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOKOUPILOVÁ, Hana. Využití komiksu při edukaci žáků s PAS na základní škole. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education for Lower Secondary and Secondary Schools / USPPma-UAJmi
Práce na příbuzné téma
-
Nevidomý žák s PAS a se středním mentálním postižením v prostředí praktické školy
Zdeňka Hradská -
Komunikace u žáků s PAS se zaměřením na neverbální projev
Adéla Fusková -
Analýza podpůrných opatření žáků s PASv inkluzivním vzdělávání na běžné základní škole
Monika Bartáková -
Rozvoj komunikačních schopností u integrovaného žáka s PAS, ADHD a LMR na 1. stupni ZŠ
Michaela Hromková -
Využití strukturovaného učení nejen u žáků s PAS
Nikola Kadečková -
Role podpůrných opatření v procesu adaptace žáka s PAS na základní školu
Dominika Dvořáková -
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Role asistenta pedagoga ve třídě se žákem s PAS na 1. stupni ZŠ
Klára Jaborníková
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024