Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo – Bc. Ivo Rozmahel
Bc. Ivo Rozmahel
Bakalářská práce
Videoreflexe jako součást profesní přípravy budoucích učitelů v programu Učitel naživo
Video reflection as a part of professional training of future teachers in program Učitel naživo
Anotace:
V této bakalářské práci se nahlíží na videoreflexi jako na praktikovanou metodu reflexe v profesní přípravě budoucích učitelů, a to konkrétně z hlediska studentů programu Učitel naživo. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. V teoretické části je vymezen pojem reflexe a následně je reflexe rozebrána z hlediska profesní přípravy budoucích učitelů a z hlediska vybraných modelů reflexe, …víceAbstract:
This bachelor's thesis looks at video-reflection as a practiced method of reflection in the professional training of future teachers, specifically from the point of view of students of the program Učitel naživo. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part defines the concept of reflection and then the reflection is analyzed in terms of professional training of future …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/df2hf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Katarína Rozvadská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Veronika Švigostová -
Netradiční studenti v doplňujícím pedagogickém studiu
Veronika Švigostová -
Reflexe mezi diskurzy: Hledání atributů reflexe pro pedagogickou vědu
Jan Nehyba -
Reflexe a sebereflexe učitelů tělesné výchovy
Ondřej Černý -
Reflexe v hodinách přírodovědy v závěru vyučovací hodiny
Joanna Guńková -
Reflexe všedních dní
Michaela Špilková -
Možnosti praktického využití preterapie, konkrétně techniky kontaktní reflexe v práci se seniory.
Anna Žáčko -
Kauza Cambridge Analytica a její etická reflexe
Karin Galle