Optimalizace marketingové komunikace vybrané společnosti – Michaela Bešťáková
Michaela Bešťáková
Bakalářská práce
Optimalizace marketingové komunikace vybrané společnosti
Optimization of marketing communication in the selected company
Anotace:
Obsah této bakalářské práce je zaměřen na optimalizaci marketingové komunikace společnosti Bamboolik s.r.o., která se specializuje na výrobu a prodej dětských látkových plen. Teoretická část pojednává o pojmech, které se týkají marketingu, marketingového i komunikačního mixu a aktuálních trendů marketingové komunikace. V praktické části je popsána charakteristika zkoumaného objektu, jeho marketingové …víceAbstract:
The abstract of Bachelor´s thesis is focused on the optimalization of marketing communication in the selected company Bamboolik Ltd. The specialization of company is production and sale of babies' cloth nappies. The theoretical part is compiled as a literary research deals with concepts related to the marketing communication mix and current trends of marketing communication. The practical part describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Štočková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bešťáková, Michaela. Optimalizace marketingové komunikace vybrané společnosti. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta textilní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta textilníTechnická univerzita v Liberci
Fakulta textilníBakalářský studijní program / obor:
Textil / Textilní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Virální marketing - předpoklad úspěšné realizace
Lenka Kučavíková -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Nové trendy v marketingové komunikaci - virální marketing v interaktivních mediích
Marek Bačo -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses ruemsz ruemsz/2
4. 5. 2018