Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování – Denisa Lampířová
Denisa Lampířová
Diplomová práce
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Analysis of the market with Czech natural cosmetics and the influence of the appearance of the product on purchasing decisions
Anotace:
Diplomová práce analyzuje aktuální český trh s přírodní kosmetikou a vliv vzhledu balení kosmetiky na kupní rozhodování zákazníků. Cílem této diplomové práce je pomocí analýzy dat vyhodnotit potenciál trhu s českou přírodní kosmetikou. Dílčím cílem je odhalit klíčové faktory rozhodující při nákupu kosmetiky a zjistit, do jaké míry jsou zákaznice ovlivněny vizuální stránkou produktu a jakou mají cenovou …víceAbstract:
This diploma thesis analyses the current Czech natural cosmetics market and the influence on purchasing decisions of customers by the appearance of the packaging of such cosmetics. The principle aim is to assess the potential of the Czech market regarding natural cosmetics products, in addition is to also to realize which visual factors influence customers when buying such natural cosmetics products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73963
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2018
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Lukáš Bartůněk
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73963
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Přírodní kosmetika
Robina Tomčalová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
Denisa Malíková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
Anna DANIŠOVÁ -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček