Analýza reklamační politiky obchodního podniku – Bc. Martina Novotná
Bc. Martina Novotná
Bachelor's thesis
Analýza reklamační politiky obchodního podniku
Complaint procedure of business establishment
Anotácia:
Tato práce se zabývá analýzou jednotlivých činností spojených s reklamací zboží z důvodu vady. Cílem je nalezení slabého místa reklamační politiky, které má vliv na náklady reklamace. Při sledování a porovnání dvou oddělení dvou hypermarketů se tato práce zaměřuje na celkový postoj obchodu k zákazníkovi, na dodržování zákonem daných norem, na to, jak jsou zaměstnanci oddělení školeni, na způsob evidence …viacAbstract:
This work covers an analysis of particular activities connected with the claim of goods for the reason of a defect. The aim is to find a weak point of the claim politics influencing the costs of the claim. By following and comparing two sections of two hypermarkets the work is aimed at a general approach of the shop to the customer, observance of the standards given by the law, training of employers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ne01f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
- Vedúci: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie přístupu k problémovému zákazníkovi z psychologického hlediska na základě typologie problémových zákazníků
Barbora Ančincová -
Marketingový přístup k vybraným generacím
Lukáš Mesároš -
Analýza zákaznické báze a návrh diferencovaného přístupu k zákazníkům ve středně velké telekomunikační společnosti
Pavel Baran -
Analýza portfolia zákazníků a návrh diferenciace vztahů k zákazníkům
Renata Matoušková -
Inovativní přístupy k zákazníkům
Nikola Vachová -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Psychologický přístup k POS reklamě
Jitka Janurová -
Design of Information System for Citibank
Arslan Gabdullin