Bc. Martina Novotná

Bakalářská práce

Analýza reklamační politiky obchodního podniku

Complaint procedure of business establishment
Anotace:
Tato práce se zabývá analýzou jednotlivých činností spojených s reklamací zboží z důvodu vady. Cílem je nalezení slabého místa reklamační politiky, které má vliv na náklady reklamace. Při sledování a porovnání dvou oddělení dvou hypermarketů se tato práce zaměřuje na celkový postoj obchodu k zákazníkovi, na dodržování zákonem daných norem, na to, jak jsou zaměstnanci oddělení školeni, na způsob evidence …více
Abstract:
This work covers an analysis of particular activities connected with the claim of goods for the reason of a defect. The aim is to find a weak point of the claim politics influencing the costs of the claim. By following and comparing two sections of two hypermarkets the work is aimed at a general approach of the shop to the customer, observance of the standards given by the law, training of employers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta