Vliv areálu Hipodromu Most na rozvoj cestovního ruchu na Mostecku – Kateřina HOLÁ
Kateřina HOLÁ
Bakalářská práce
Vliv areálu Hipodromu Most na rozvoj cestovního ruchu na Mostecku
The influence of Hippodrome Most area to the development of tourism in the Most Region
Anotace:
Tématem předkládané bakalářské práce je "Vliv areálu Hipodromu Most na rozvoj cestovního ruchu na Mostecku". Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. V teoretické časti je vytvořen základ pro praktickou část. V praktické části je následně vytvořena analýza marketingového mixu hipodromu, SWOT analýzu hipodromu a dotazníkové šetření vázané na danou problematiku …víceAbstract:
The theme of presented bachelor thesis is "The influence of Hippodrome Most area to the development of tourism in the Most Region". Bachelor thesis is separated to two parts, theoretical part and practical part. There is created the basis in theoretical part for practical part. Subsequently there is created analysis of marketing mix, SWOT analysis of hippodrome and a survey linked to the issue in practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Kateřina. Vliv areálu Hipodromu Most na rozvoj cestovního ruchu na Mostecku. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Marketingový mix cestovní agentury INTACT
Diana Rosová -
Marketingový komunikační mix vybrané cestovní agentury
Marek Kytka -
Marketingový mix cestovního ruchu na příkladu daného zařízení
Markéta Paclíková -
Marketingový mix rekreačního střediska Tesla Horní Bečva
Štěpán Španihel -
Marketingový mix CA Vysočina Tour
Martin Vojta -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil