Michal KŘIVÁNEK, DiS.

Bachelor's thesis

Historický vývoj značky Budějovický Budvar

Historical Developemnt of Brand Budějovický Budvar
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a značkou jako pojem marketingové komunikace. Detailněji pak rozebírá corporate identity a zmiňuje také teorii marketingového výzkumu a problematiku ochranných známek. Vpraktické části pak analyzuje historický vývoj vaření piva v Českých Budějovicích se zaměřením na vznik a vývoj značky Budějovický …more
Abstract:
This project is in the theoretical part interested in the historical development of trademarks and brand as a concept of marketing communications. A detailed description analyses corporate identity and also mentions the theory of marketing research and the issue of trademarks. In the practical part analyses the historical development of brewing in the České Budejovice, focusing on the formation and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KŘIVÁNEK, Michal. Historický vývoj značky Budějovický Budvar. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe