Historický vývoj značky Budějovický Budvar – Michal KŘIVÁNEK, DiS.
Michal KŘIVÁNEK, DiS.
Bachelor's thesis
Historický vývoj značky Budějovický Budvar
Historical Developemnt of Brand Budějovický Budvar
Abstract:
Tato bakalářská práce se v teoretické části zabývá problematikou historického vývoje obchodních značek a značkou jako pojem marketingové komunikace. Detailněji pak rozebírá corporate identity a zmiňuje také teorii marketingového výzkumu a problematiku ochranných známek. Vpraktické části pak analyzuje historický vývoj vaření piva v Českých Budějovicích se zaměřením na vznik a vývoj značky Budějovický …moreAbstract:
This project is in the theoretical part interested in the historical development of trademarks and brand as a concept of marketing communications. A detailed description analyses corporate identity and also mentions the theory of marketing research and the issue of trademarks. In the practical part analyses the historical development of brewing in the České Budejovice, focusing on the formation and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘIVÁNEK, Michal. Historický vývoj značky Budějovický Budvar. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv vybraných principů corporate governance v projektovém řízení na ekonomický vývoj státních podniků v ČR v letech 2000 - 2015
Tomáš Hřebík -
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Miriam Dušková -
Sonic Branding jako fenomén současné marketingové komunikace
František Schwan -
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
Jakob Bahmann -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
1. Teoretická část:\nl{}Současné tendence v instantní fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Self Design\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Experiment
Oleksandr Tymkanych -
Everyday design
Veronika ZÁLEŠÁKOVÁ -
Design pro volnočasové aktivity
Vladimír Vykoukal