Stanislava Omelchenko

Bachelor's thesis

Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C

Evaluation of electronic transactions with regard to the marketing mix 4C
Abstract:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnocení webových stránek s důrazem na internetové obchody. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit elektronic-ké obchody z hlediska marketingového mixu 4C. Teoretická část představuje úvod do pro-blematiky elektronického obchodování a využití internetu v marketingovém mixu z pohle-du prodávajícího a kupujícího. Praktická část se zabývá …more
Abstract:
The bachelor thesis is focused on evaluating websites with an emphasis on online shops. The main objective of this thesis is to evaluate e-commerce in terms of marketing mix 4C. The theoretical part provides an introduction to the e-commerce and usage Internet in the marketing mix from the seller and buyer perspective. The practical part deals with analysis of electronic commerce and development of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2015
  • Supervisor: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry