Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C – Stanislava Omelchenko
Stanislava Omelchenko
Bakalářská práce
Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C
Evaluation of electronic transactions with regard to the marketing mix 4C
Anotace:
Předkládaná bakalářská práce je zaměřena na problematiku hodnocení webových stránek s důrazem na internetové obchody. Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit elektronic-ké obchody z hlediska marketingového mixu 4C. Teoretická část představuje úvod do pro-blematiky elektronického obchodování a využití internetu v marketingovém mixu z pohle-du prodávajícího a kupujícího. Praktická část se zabývá …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on evaluating websites with an emphasis on online shops. The main objective of this thesis is to evaluate e-commerce in terms of marketing mix 4C. The theoretical part provides an introduction to the e-commerce and usage Internet in the marketing mix from the seller and buyer perspective. The practical part deals with analysis of electronic commerce and development of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13729/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Liubov Ryashko, kandidát věd
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OMELCHENKO, Stanislava. \textit{Hodnocení elektronických obchodů z hlediska marketingového mixu 4C}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ruvtk3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické obchodování, způsoby a předpoklady jeho efektivního využívání ve firemní praxi
Róbert Chiminec -
Tvorba marketingové strategie v modelu elektronického obchodování
Ondřej Bereckei -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingové řízení elektronického obchodování
Veronika Svatošová -
Elektronický obchod, analýza elektronického obchodování a marketingové strategie vybrané firmy
František Chumlen -
Distribuční logistika v elektronickém obchodování
Tereza Procházková -
Vybrané trendy v elektronickém obchodování B2C
Pavlína PLEVKOVÁ -
Využití CRM v elektronickém obchodování
Jan Velcl