Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu – Simona Sciranko
Simona Sciranko
Bakalářská práce
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Neuromarketing: The Concept of Intuitive Marketing
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout objektivní a celistvý přehled o marketingovém odvětví a nových vědeckých poznatcích, které poukázaly na určité mezery ve výzkumných metodách a uvažování o spotřebitelském chování a rozhodování. Relativně mladý obor neuromarketing přinesl nové metody a techniky měření, které využívá intuitivní marketing, zaměřený na kognitivní a behaviorální procesy spotřebitelů …víceAbstract:
The bachelor thesis aims to provide an objective and holistic overview of the marketing industry and the new scientific insights that have highlighted certain gaps in research methods and thoughts on consumer behaviour and decision making. The relatively young field of neuromarketing has introduced new methods and measurement techniques that use intuitive marketing, which focuses on consumers' cognitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2023
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/k1jjb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniku / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Behaviorální odpověď čolka obecného (Lissotriton vulgaris) v konfrontaci s původními a nepůvodními predátory
Marcela JANKŮ -
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Behavioral Biases in Macroeconomics and Macroeconomic Decision-Making
Clara Panse -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
Quality of Life as an Useful Indicator in Decision-Making Processes of Public Administration at the Regional Level
Tetiana Kasáková -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová