Simona Sciranko

Bakalářská práce

Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu

Neuromarketing: The Concept of Intuitive Marketing
Anotace:
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout objektivní a celistvý přehled o marketingovém odvětví a nových vědeckých poznatcích, které poukázaly na určité mezery ve výzkumných metodách a uvažování o spotřebitelském chování a rozhodování. Relativně mladý obor neuromarketing přinesl nové metody a techniky měření, které využívá intuitivní marketing, zaměřený na kognitivní a behaviorální procesy spotřebitelů …více
Abstract:
The bachelor thesis aims to provide an objective and holistic overview of the marketing industry and the new scientific insights that have highlighted certain gaps in research methods and thoughts on consumer behaviour and decision making. The relatively young field of neuromarketing has introduced new methods and measurement techniques that use intuitive marketing, which focuses on consumers' cognitive …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.