Simona Sciranko

Bachelor's thesis

Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu

Neuromarketing: The Concept of Intuitive Marketing
Abstract:
Bakalářská práce si klade za cíl poskytnout objektivní a celistvý přehled o marketingovém odvětví a nových vědeckých poznatcích, které poukázaly na určité mezery ve výzkumných metodách a uvažování o spotřebitelském chování a rozhodování. Relativně mladý obor neuromarketing přinesl nové metody a techniky měření, které využívá intuitivní marketing, zaměřený na kognitivní a behaviorální procesy spotřebitelů …more
Abstract:
The bachelor thesis aims to provide an objective and holistic overview of the marketing industry and the new scientific insights that have highlighted certain gaps in research methods and thoughts on consumer behaviour and decision making. The relatively young field of neuromarketing has introduced new methods and measurement techniques that use intuitive marketing, which focuses on consumers' cognitive …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 8. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Margaréta Nadányiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.