Možnosti využití galerijní animace ve výuce výtvarné výchovy: s přihlédnutím k problematice vzdělávání žáků se sluchovým postižením – Tereza Dryšlová
Tereza Dryšlová
Diplomová práce
Možnosti využití galerijní animace ve výuce výtvarné výchovy: s přihlédnutím k problematice vzdělávání žáků se sluchovým postižením
S přihlédnutím k problematice vzdělávání žáků se sluchovým postižením
The possibilities of using of art gallery animation in training of art education: With regard to the problems of the education for auditory handicapped pupils
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku využití galerijních animací v procesu vzdělávání a výchovy. Snaží se nastínit některé možnosti začlenění tohoto programu do výuky výtvarné výchovy na běžné základní škole a na základní škole pro žáky s postižením sluchu. Zároveň poukazuje na význam muzeí a galerií ve výchovně-vzdělávacím procesu. Cílem práce bylo navrhnout a uskutečnit výtvarnou řadu na téma …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on the possibilities of using art gallery animation in education process. The thesis proposes some possibilities of including this process in art education in usual basic schools and in basic schools for auditory handicapped pupils. Text adverts to meaning of museums and art galleries in education process. The aim of the diploma thesis is to propose and to realize visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2009
- Vedoucí: Petra Šobáňová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRYŠLOVÁ, Tereza. \textit{Možnosti využití galerijní animace ve výuce výtvarné výchovy: s přihlédnutím k problematice vzdělávání žáků se sluchovým postižením}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/ruw7nt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost žáků se sluchovým postižením se studiem na střední škole
Jana Stadlerová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ -
Žák se sluchovým postižením na internátu při základní škole
Tereza Vrublová -
Současný stav vzdělávání žáků se sluchovým postižením ve speciálních školách v České republice se zaměřením na používané komunikační systémy
Irena Mrůzková -
Zkušenosti studentů se sluchovým postižením s rezidenčními službami
Adam Sladký -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Učíme se žít – prevence zátěže a stresu u žáků se sluchovým postižením na základě autentických modelových situací
Marie Mištová -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová