Firemní identita, image, kultura – Bc. Pavla Škarýdová
Bc. Pavla Škarýdová
Diplomová práce
Firemní identita, image, kultura
Corporate identity, image and culture
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analyzovat firemní identitu, kulturu a image společnosti Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. Jak již název napovídá, tato společnost se zabývá především výrobou a prodejem pečiva a zákusků. Práce se nejprve zabývá teoretickou stránkou firemní identity, image a kultury, ze které následně vyplývá praktická část. V části teoretické jsou podrobněji vysvětleny klíčové …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyse the corporate identity, culture and image of Pekařství a cukrářství Jiří Bláha s.r.o. The company is mainly focused on a pastry production and its sale. The first part of the thesis, which is the theoretical part, is focused on the corporate identity, culture and image. The theoretical part also deals with the meaning of key words of the thesis, such as the corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škarýdová, Pavla. Firemní identita, image, kultura. Liberec, 2017. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Ocenění společnosti Pekárny a cukrárny Klatovy, a. s.
Hana Zachová -
Finanční analýza společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o.
Martina Vrobelová -
Komunikační strategie společnosti Vašíček – pekařství a cukrářství, s. r. o.
Martina Kucinová -
Návrh na zlepšení situace podniku Pekařství a cukrářství Sázava, s.r.o.
Simona Szilvásová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve firmě Cukrářství a pekařství Jana Pitrová
Olga Hrošová -
Založení živnostenského podnikání v oboru pekařství a cukrářství
Denisa Bradáčová -
Návrh změn marketingového mixu konkrétního pekařství a cukrářství
Klára Ryšavá -
Rodinné podniky a nástupnictví v rodinné společnosti Polanských
Kateřina Polanská
Název
Vložil
Vloženo
Práva