Projekt „Ikspírijens bez bariér aneb my si rozumíme“ z pohledu etopedické praxe – Bc. Petra Zlatušková
Bc. Petra Zlatušková
Master's thesis
Projekt „Ikspírijens bez bariér aneb my si rozumíme“ z pohledu etopedické praxe
The projekt „Experiences without bariers or we understand each other“ from the perspective of ethopedy practice
Anotácia:
Diplomová práce na téma: „Projekt „Ikspírijens bez bariér aneb my si rozumíme“ z pohledu etopedické praxe“ je propojením teorie získané v průběhu mého studia etopedie a praxe na zážitkovém kurzu, který byl realizován za finanční podpory Nadace Telefonica O2. Celý projekt je o propojení dvou odlišných skupin dětí, a to dětí s poruchami chování a emocí a dětí s poruchami sluchu. Teoretická část pojednává …viacAbstract:
The Diploma Thesis titled “The Project Experience without barriers or we understand each other in perspective of Ethopedy Practice” links theory obtained during my study course and the application of this theory on the course. The project was financed through grants from the Foundation Telefonica O2. The entire course studies the interconnection of two different groups of children; those with emotional …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/seo6m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
- Vedúci: Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Postoje předškolních pedagogů k dětem s problémy a poruchami emoci a chování napříč spektrem programů mateřských škol
Veronika Buchtová -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Zážitková pedagogika a její využití v muzejní a galerijní pedagogice
Veronika OKODUWA -
Zážitková pedagogika jako cesta k inkluzi
Martin Sukaný -
Zážitková pedagogika vo výuke prvej pomoci
Mária Melicherčíková -
Experiential Education in Regular English Lessons
Mariana Navrátilová -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková