On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s. – Iveta Sixtová
Iveta Sixtová
Bakalářská práce
On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
On-line marketing of Ice-hockey Club ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.
Anotace:
Teoretická část této bakalářské práce s názvem „On-line marketing HC ČSOB Pojišťovna Pardubice“ je věnována internetovému marketingu a on-line marketingu. Konkrétně se práce věnuje výhodám, nevýhodám a nástrojům internetového marketingu, komunikaci na internetu, kde jsou také nastíněny výhody, nevýhody, cíle a komunikační mix a sportovnímu marketingu. Cílem praktické části bakalářské práce je zhodnocení …víceAbstract:
The theoretical part of this Bachelor Thesis on the topic “On-line Marketing of Ice-hockey Club ČSOB Pojišťovna Pardubice” is dedicated to Internet marketing and on-line marketing. Specifically, the work focuses on the advantages, disadvantages and tools of Internet marketing, Internet communication which also outlines the advantages and disadvantages. It also includes goals and communication mix and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7308
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Margareta Münsterová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIXTOVÁ, Iveta. \textit{On-line marketing hokejového klubu HC ČSOB Pojišťovna Pardubice, a.s.}. Online. Bakalářská práce. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rvfppp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing prodejce sportovního zboží
Adam Severa -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek -
Marketing basketbalového mistrovství světa 2013 v kategorii U19 pořádané v ČR
Pavel Dvořák -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva