Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr – Bc. Olha Olašyn
Bc. Olha Olašyn
Bachelor's thesis
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Public opinion polling methods: their advantages, limits and ethical dimension
Abstract:
Tématem předložené bakalářské práce jsou metody veřejného mínění a některé další aspekty, které jsou jejich nedílnou součástí. Jedná se o výhody jednotlivých metod, jejich omezení a etické aspekty. Hlavním cílem této práce je popsat metody průzkumu veřejného mínění. Pro dosažení tohoto cíle byly v první kapitole práce metodou literární rešerše shrnuty informace o definici veřejného mínění, jeho základních …moreAbstract:
The topic of this bachelor thesis is methods of public opinion and some other aspects that are an integral part of them. These are the advantages of every methods, their limitations and ethical aspects. The main objective of this work is to describe the methods of public opinion polling. To achieve this goal, information on the definition of public opinion, its basic features, functions, factors influencing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qf4ld/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 11. 2023
- Supervisor: Mgr. Iva Baslarová, Ph.D.
- Reader: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum školy bruslení
Jana Vacková -
Marketingový výzkum pro veřejné sportovní centrum CDU
Viktor Víta -
Marketingový výzkum nejvhodnějších kupních kanálů v truhlářské činnosti
Antonín Zaoral -
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum na vybraném trhu
Jan Zárybnický -
Kompletní průzkum a restaurování oboustranně malované olejomalby na plátně z kostela sv. Vavřince ve Vizovicích. Průzkum závěsných obrazů in-situ v kostele sv. Vavřince ve Vizovicích.
Eliška Miklovičová -
Stavebně technický průzkum stavby lidové architektury
Ondřej Říha