Přechod žáků z málotřídní na úplnou školu z pohledu rodičů – Bc. Michaela Kriegsmannová
Bc. Michaela Kriegsmannová
Bakalářská práce
Přechod žáků z málotřídní na úplnou školu z pohledu rodičů
Transition pupils from multigrade school to elemantary school from the perspective of parents
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na to, jak rodiče vnímají přechod dětí z málotřídní na úplnou základní školu. Práce je členěna na dvě části - teoretickou a empirickou. V teoretické části je představena podoba úplné ZŠ a málotřídní školy. Jedna z kapitol se věnuje funkcím rodiny, na kterou navazuje kapitola o vztahu mezi školou a rodinou. Jako poslední jsou zmíněny některé faktory, které mohou ovlivnit …víceAbstract:
The bachelor´s these is focused on parents and their view on transition children from multigrade school to elementary school. The theses is divided into two parts - theoretical and empirical. In theoretic part I present complete elementary school and multigrade school. One of the chapters are presented family function, next is chapter on the relationship between family and school. I show factors, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/o2u71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kristýna Vlčková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická a další odborná činnost učitele na malotřídní škole
Michaela TYLOVÁ -
Vztah k místu, kde žijeme: komparace 4. a 5. tříd malotřídních a plně organizovaných základních škol
Ema JEŘÁBKOVÁ -
Porovnání malotřídních škol s plně organizovanými školami z hlediska využití ICT techniky ve výchovně-vzdělávacím procesu v okolí města Nymburk
Květoslava MATYSOVÁ -
Výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v plně organizovaných a malotřídních školách
Inka Vránová -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Důležité kompetence osob s postižením zraku v období přechodu mezi školami a ze školy do zaměstnání
Žaneta Sladká -
Diskrepance mezi studijními očekáváními a subjektivním vnímáním reálného průběhu studia u studentů psychologie
Stanislav Gibarti -
Formy spolupráce mezi mateřskou a základní školou: příklady inspirativní praxe
Tomáš Horčička