Aktuální trendy v letecké osobní přepravě – Jakub Fuchs
Jakub Fuchs
Bakalářská práce
Aktuální trendy v letecké osobní přepravě
Contemporary Trends in Air Transport
Anotace:
Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi, jejich vlastnostmi, porovnáním s klasickými leteckými dopravci a jejich historií. Výsledkem je nejen popis a vymezení trendu nízkonákladových společností v rámci leteckého odvětví, ale také trend samotného vývoje těchto dopravců. Součástí praktické studie je tak návrh nové klasifikace společností a porovnání regionů v rámci míry užití nízkonákladového …víceAbstract:
The thesis describes the features and history of low-cost carriers. It also includes comparison of these carriers and full service carriers. The ambition of the whole thesis is not only to follow the trend of low-cost carriers but also the trend of the development of those carriers. As a result, the part of the study is an analysis of low-cost strategic model and a suggestion of new classification …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/70608
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Petr Pernica
- Oponent: James Huňak
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/70608
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Michaela Poláčková -
Analýza marketingové komunikace vybrané nízkonákladové letecké společnosti
Tereza Kalincová -
Dopad koronaviru na nízkonákladové letecké společnosti v Evropě
Valeria Beznosova -
Marketingová strategie a rozvoj nízkonákladové letecké společnosti Ryanair
Marie Soukupová -
Nízkonákladové letecké společnosti na českém trhu
Aneta MUCHOVÁ -
Marketingová strategie nízkonákladové letecké společnosti
Markéta Chaloupková -
Nízkonákladové letecké společnosti a rozvoj letecké dopravy v zemích středovýchodní Evropy: země V4 a případová studie Polska
Tomáš TROJAN -
Analýza nízkonákladových společností v letecké dopravě
Kamila Surová