Devansh Kapadia

Diplomová práce

Evaluation of Marketing Communication

Abstract:
The sales of a company's product(s) are crucial for its survival, as it supports the business. To achieve sales, companies use marketing campaigns, discount offers, public relations, and relationship marketing. PepsiCo has not successfully addressed the economic indicators of competition and market factors due to the changing global environment and development. This study aimed to evaluate the impact …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program:
Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses rvz8p6 rvz8p6/2
2. 4. 2023
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.