Evaluation of Marketing Communication – Devansh Kapadia
Devansh Kapadia
Diplomová práce
Evaluation of Marketing Communication
Abstract:
The sales of a company's product(s) are crucial for its survival, as it supports the business. To achieve sales, companies use marketing campaigns, discount offers, public relations, and relationship marketing. PepsiCo has not successfully addressed the economic indicators of competition and market factors due to the changing global environment and development. This study aimed to evaluate the impact …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
PR as a part of integrated marketing communication
Natalia Pankova -
PR as a part of integrated marketing communication
Alyesya Kharlan -
Datamining and its use in Marketing Communication
Nishant Raj -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Sabine Koch -
Marketing a management divadel
Klára Kubíčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva