Andrei Pastayalka
Bachelor's thesis
Firma v konkurenčním prostředí
The Firm in Competitive Environment
Anotácia:
Bakalářská práce firma v konkurenčním prostředí na konkrétním přikladu běloruské firmy Berezaautotrans, u.e. ukazuje, jak se firma na trhu mezinárodní kamionové dopravy chová, aby dosáhla zisku a obstála tak v konkurenci ostatních společností.První část práce je věnována teoretickému vymezení firmy. Práce popisuje členění firem a základní cíle podniků. Dále v první časti je popsán trh a jeho struktura …viacAbstract:
Bachelor thesis firm in the competitive environment in a specific example of belarusian company Berezaautotrans, u.e. shows how the company on the market of international road transport acts, make it profitable and be successfull in competition with other companies.The first part is devoted to theoretical definition of the company. The thesis describes the kinds of companies and their classification …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Ing. Karel Šrédl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vymáhání pokut za dopravní přestupky v jiném členském státě Evropské unie
Jakub Mrózek -
Právní aspekty kabotáže v nákladní silniční dopravě na vnitřním trhu Evropské unie
Aleš Kainz -
Silniční nákladní doprava v Evropské unii
Veronika Vykydalová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Electronic Marketing in Small and Medium Business
Tugba Bozkurtová -
Electronic Marketing for small and medium business
Jan Pouska -
Practices and Perceptions of Business Ethics in Small and Medium Enterprises (SMEs) in Nigeria
Glory Elias -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova
Názov
Vložil
Vložené
Práva