Rozvoj zrakového vnímání v předškolním věku - kazuistická studie – Miroslava KARLÍČKOVÁ
Miroslava KARLÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Rozvoj zrakového vnímání v předškolním věku - kazuistická studie
Development of Visual Perception in Preschool Age - casuistry study
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem zrakového vnímání u předškolních dětí. Práce si dala za cíl poukázat na vliv prostředí, ve kterém děti vyrůstají na rozvoj jejich zrakového vnímání.Hlavní výzkumné otázky zněly: Jak můžeme podpořit zrakové vnímání u předškolních dětí? Jak rozvoj vnímání souvisí s prostředím, ve kterém děti vyrůstají?Práce může posloužit i jako pomocník začínajícím učitelům, kteří …víceAbstract:
The Bachelor thesis deals with the development of visual perception in preschool children. The paper aimed to point out the influence of the environment in which children grow up on the development of their visual perception.The main research questions were: How can we promote visual perception in preschool children? How does perceptual development relate to the environment in which children grow up …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Šárka Káňová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KARLÍČKOVÁ, Miroslava. Rozvoj zrakového vnímání v předškolním věku - kazuistická studie. Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Předškolní a mimoškolní pedagogika / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Mateřská škola – Variantní řešení obvodového pláště a exteriérových herních prvků
Tomáš Zborovský -
Jak spolupracuje a komunikuje lesní mateřská škola s místní komunitou
Stanislava Rotterová -
Využití stavebnic pro rozvoj vnímání a organizace prostoru v mateřské škole
Anna Kunstová -
Pedagogická diagnostika v prostředí mateřské školy
Jana Danihelová -
Diagnostika komunikačních kompetencí dětí předškolního věku
Martina Medková -
Diagnostika dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Kateřina Sojková -
Diagnostika dětských prekoncepcí v předškolním věku
Marie Vaculová -
Diagnostika morfologicko-syntaktické a lexikálně-sématické roviny u dětí předškolního věku
Petra Pražanová