Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny – Jana Poništová
Jana Poništová
Bakalářská práce
Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny
Negativní reklama a její účinky na cílové skupiny
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé …víceAbstract:
The aim of my thesis is to analyze some advertisements based on negative emotion and to familiarize the reader with the fundamental consepts in regard to advertisement. I also tried to describe the basic principles how to make the good and effective advertisement Moreover I concentrated on some key-factors of advertisement analysis such as the psychology of advertisement. The last capture of my thesis …víceAbstract:
Moja bakalárska práca pojednáva o reklame založenej na negatívnych emóciách, ktoré sú v drvivej väčšine kontroverzné a vyvolávajú v recipientovi pocit strachu.V práci som sa snažila oboznámiť čitateľa so základnými termínmi, ktoré sa spájajú s tvorbou reklamy. Ďalej som sa sústredila na pravidlá tvorenia dobrej propagácie a venovala som sa niektorým zaujímavým pojmom z tejto problematiky, ako je psychológia …víceKlíčová slova
Analýza vybraných reklamních kampaní na základě negativních emocí. Doporučení do budoucna. Marketingové a komerční komunikace. Reklama jako forma komerčních komunikací. Zásady dobré reklamy
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15457
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15457
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
Aleksandar Mijić -
Obsahová analýza reklamních kampaní
Vojtěch Sieja -
Narativní analýza reklamních filmů značky Dove
Marika Nováková -
Analýza reklamních praktik vybraných značek
Václav Vacek -
Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů
Štefan Sitáni -
Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc.
Petr Hervíř -
Analýza využívání vybraných nástrojů reklamy
Egor Shaklein -
Intenzivní a extenzivní faktory vývoje vybraných reklamních agentur
Tomáš Kavalír