Jana Poništová

Bakalářská práce

Negatívna reklama a jej účinky na cieľové skupiny

Negativní reklama a její účinky na cílové skupiny
Anotace:
V mé bakalářské práci jsem se věnovala reklamně založené na negativních emocích. Prostřednictvím mé práce jsem se snažila obeznámit čitatele se základními termíny, které jsou spjaté s tvorbou reklamy. Poté jsem se soustředila na pravidla tvorby dobré propagace a věnovala jsem se i některým pojmům z této problematiky, jako je například psychologie reklamy. V poslední kapitole jsem zanalyzovala některé …více
Abstract:
The aim of my thesis is to analyze some advertisements based on negative emotion and to familiarize the reader with the fundamental consepts in regard to advertisement. I also tried to describe the basic principles how to make the good and effective advertisement Moreover I concentrated on some key-factors of advertisement analysis such as the psychology of advertisement. The last capture of my thesis …více
Abstract:
Moja bakalárska práca pojednáva o reklame založenej na negatívnych emóciách, ktoré sú v drvivej väčšine kontroverzné a vyvolávajú v recipientovi pocit strachu.V práci som sa snažila oboznámiť čitateľa so základnými termínmi, ktoré sa spájajú s tvorbou reklamy. Ďalej som sa sústredila na pravidlá tvorenia dobrej propagácie a venovala som sa niektorým zaujímavým pojmom z tejto problematiky, ako je psychológia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15457