Rozhodování spotřebitelů: zapojení partnera do rozhodování – Anna Loulová
Anna Loulová
Diplomová práce
Rozhodování spotřebitelů: zapojení partnera do rozhodování
Consumer decision-making: involvement of partner in the decision-making process
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vlivem sdíleného rozhodování na partnerskou spokojenost v českém kontextu. Studie představuje částečnou replikaci studie "Better to Decide Together: Shared Consumer Decision Making, Per-ceived Power, and Relationship Satisfaction" od Brick a jeho kolegů (2022), se zásadními metodologickými a kontextuálními rozšířeními. Výzkum ukazuje, že sdílené rozhodování významně zvyšuje …víceAbstract:
This thesis examines the impact of shared decision making on partner satisfaction in the Czech context. The study is a partial replication of the study "Better to Decide Together: Shared Consumer Decision Making, Perceived Power, and Relationship Satisfaction" by Brick and colleagues (2022), with major methodological and contextual extensions. Research shows that shared decision making significantly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96321
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2025
- Vedoucí: Daria Gunina
- Oponent: Tomáš Kincl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96321
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie Covid-19 na spotřebitelské chování ve vybraných sektorech sdílené ekonomiky
Kristýna Palivcová -
Determinanty spotřebitelského chování na trhu sdílené ekonomiky
Jaroslav Hájek -
Spotřebitelské chování a jeho vliv na sdílenou ekonomiku
Lenka Moravcová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sdíleného ubytování
Aneta Gruszková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu sdílených kol
Aneta Vaňousová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu se sdíleným ubytováním
Veronika Bartoňová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova