Kateřina OVESNÁ

Bachelor's thesis

Marketingová strategie kurýrní služby

Marketing Strategy of the Courier Company
Abstract:
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie kurýrní služby? má za cíl analyzovat současné postavení společnosti MESSENGER a.s. na trhu městských kurýrních služeb pomocí SWOT analýzy. Důvodem výběru tohoto tématu je současná situace na trhu kurýr-ních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména ekonomickou krizi a konku-renci. Práce je v teoretické části zaměřená na strategické plánování …more
Abstract:
This bachelor thesis on "Marketing strategy of courier services" aims to analyze the current position of the company MESSENGER a.s. on the market of courier services using SWOT analysis. The reason for selecting this theme is the current situation of the courier service market with regard to the outer ambience, especially the economic crisis and competitors. In the theoretical part, the bachelor thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OVESNÁ, Kateřina. Marketingová strategie kurýrní služby. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications