Kateřina OVESNÁ
Bachelor's thesis
Marketingová strategie kurýrní služby
Marketing Strategy of the Courier Company
Abstract:
Bakalářská práce na téma ?Marketingová strategie kurýrní služby? má za cíl analyzovat současné postavení společnosti MESSENGER a.s. na trhu městských kurýrních služeb pomocí SWOT analýzy. Důvodem výběru tohoto tématu je současná situace na trhu kurýr-ních služeb s ohledem na vývoj vnějšího prostředí, zejména ekonomickou krizi a konku-renci. Práce je v teoretické části zaměřená na strategické plánování …moreAbstract:
This bachelor thesis on "Marketing strategy of courier services" aims to analyze the current position of the company MESSENGER a.s. on the market of courier services using SWOT analysis. The reason for selecting this theme is the current situation of the courier service market with regard to the outer ambience, especially the economic crisis and competitors. In the theoretical part, the bachelor thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OVESNÁ, Kateřina. Marketingová strategie kurýrní služby. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie vybrané společnosti
Marcela Krejčiříková -
Marketingová strategie a PR zdravotnického zařízení
Helena Lebdušková -
Marketingová strategie malé realitní kanceláře v době pandemie Covid-19
Kučera Kučera -
Marketingová strategie pro vybrané strategické produkty ve společnosti Palírna U Zeleného stromu a. s.
Tomáš Jahoda -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Michaela Dudová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Kristýna Ištvanfyová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Barbora Michalčíková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sandra Jaroňová