Spotřebitelské chování na trhu pet foods – Karolína Fajtová
Karolína Fajtová
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování na trhu pet foods
Consumer Behavior in the Pet Foods Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spotřebitelským chováním na trhu "pet foods". Cílem této práce je identifikace základních aspektů spotřebitelského chování na trhu "pet foods" a na základě výsledků z šetření formulovat doporučení pro konkrétního prodejce. Práce v literární rešerši vymezuje základní problematiku chování spotřebitele v oblasti nákupu psích krmiv a základní pojmy související s trhem s …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with consumer behaviour in the pet foods market. The aim of this thesis is to identify the basic aspects of consumer behaviour in the "pet foods" market and, based on the results of the investigation, to formulate recommendations for a specific retailer. The thesis defines in a literature review the basic issues of consumer behaviour in the area of purchasing dog food and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Change in Consumer Behaviour Post Covid-19 Pandemic with Reference to Healthcare Services
KameshKumar Jitendra Modi -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Marketingový plán pro uvedeni nového produktu pro psy na trh
Stephanie Vintrová -
Zavedení nové značky na trh
Aleš Dvořák -
Finanční plán uvedení krmiva s hmyzím proteinem na trh krmiv volnočasových zvířat.
Kateřina Hanáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva