Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music – Tereza Pluhařová
Tereza Pluhařová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie hudební streamovací služby Apple Music
Marketing strategy of music streaming service Apple Music
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit návrhy na zlepšení marketingové strategie hudební streamovací služby Apple Music, jejichž záměrem je zvýšení povědomí o této službě v České republice a navýšení jejího podílu na českém trhu. Teoretická část se zabývá definováním základních marketingových konceptů jako je marketingová strategie, marketingový výzkum a marketingový mix. Praktická část se věnuje …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is the create proposals for improvement of the marketing strategy of music streaming service Apple Music. The aim of these proposals is to increase the awareness of this service and its market share in the Czech Republic. The theoretical part defines marketing concepts such as marketing strategy, marketing research, and marketing mix. The practical part explores the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 1. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/81771
Thesis defence
- Date of defence: 19. 1. 2021
- Supervisor: Veronika Mokrejšová
- Reader: Jiří Zeman
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Hudební streamovací služby v roli hrozby pro budoucí vývoj rádií v České republice
Veronika Vávrová -
Zhodnocení potenciálu českého trhu pro vstup nové hudební streamovací služby
Martin Luňáček -
Analýza nikdy nepřehrané hudby na streamovací platformě Spotify z hlediska hudebních žánrů
Eva Klimendová -
Marketingová a komunikační strategie pro streamovací službu Spotify
Radim Petlach -
Vliv on-demand streamovacích služeb na hudební průmysl a pirátství
Lukáš Puška -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová