Bc. Pavlína Šimková

Bakalářská práce

Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství

Marketing communication plan for business subjects in the field of violin making and maintenance
Anotace:
Cílem této práce je na základě analýzy, komparace a deskripce zhodnotit a navrhnout plán marketingové komunikace pro vybrané podnikatelské subjekty v oboru houslařství za účelem navýšení počtu zákazníků. V teoretické části je na základě odborné literatury definováno houslařství v České republice a zahraničí, marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix a internetová marketingová …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate and propose a marketing communication plan for selected business entities in the violin making industry in order to increase the number of customers on the basis of analysis, comparison and description. In the theoretical part, the violin making industry in the Czech Republic and abroad, marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix and internet …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 6. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/bopz2/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 9. 2023
  • Vedoucí: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ)