Bc. Pavlína Šimková

Bachelor's thesis

Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství

Marketing communication plan for business subjects in the field of violin making and maintenance
Abstract:
Cílem této práce je na základě analýzy, komparace a deskripce zhodnotit a navrhnout plán marketingové komunikace pro vybrané podnikatelské subjekty v oboru houslařství za účelem navýšení počtu zákazníků. V teoretické části je na základě odborné literatury definováno houslařství v České republice a zahraničí, marketing, marketingový mix, marketingová komunikace, komunikační mix a internetová marketingová …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate and propose a marketing communication plan for selected business entities in the violin making industry in order to increase the number of customers on the basis of analysis, comparison and description. In the theoretical part, the violin making industry in the Czech Republic and abroad, marketing, marketing mix, marketing communication, communication mix and internet …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 6. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 9. 2023
  • Supervisor: Ing. Karolina Macháčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing