Logopedická diagnostika a možnosti logopedické intervence u vývojové dysfázie – Pavla Krkošková
Pavla Krkošková
Diplomová práce
Logopedická diagnostika a možnosti logopedické intervence u vývojové dysfázie
Logopaedic diagnosis and the possibilities of logopeadic intervention in the developmental dysphasia
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se zabývá problematikou vývojové dysfázie, je členěna na teoretickou a praktickou část. Cílem diplomové práce je realizace logopedické diagnostiky u dětí s vývojovou dysfázií. Teoretická část vychází z pramenů a odborné literatury. Praktická část diplomové práce popisuje průběh a výsledky zkoušek, které autorka práce s respondenty prováděla v rámci logopedické diagnostiky …víceAbstract:
This thesis deals with developmental dysphasia, is divided into theoretical and practical part. The aim of this thesis is the realization of speech diagnosis of children with developmental dysphasia. The theoretical part is based on sources and literature. Practical part describes the conduct and results of tests, which were made by the author with respondents as a part of the logopedics diagnosis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Renata Mlčáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Tereza Křenová -
Teaching English to Children with Developmental Dysphasia
Simona Knopová -
LOGOPEDICKÁ PREVENCE V PŘEDŠKOLNÍM VĚKU
Eliška BERKOVÁ -
Sluchová percepce u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Tereza Vojtěchovská -
Děti s diagnózou vývojová dysfázie v mateřské škole logopedické
Eliška Procházková -
Absolutní sluch z hlediska současné hudební praxe
Dominika Volfová -
Fonematický sluch u předškolních dětí, jeho analýza a možnosti rozvoje
Lenka Bublíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva