Využití projektivních technik v pedagogické praxi. – Tereza LHOTKOVÁ
Tereza LHOTKOVÁ
Master's thesis
Využití projektivních technik v pedagogické praxi.
The use of the projective methods in the educational process.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím projektivních technik v pedagogické praxi. V teoretické části práce jsou popsány základní pojmy a souvislosti týkající se pedagogické a pedagogicko-psychologické diagnostiky. Důraz je kladen především na oblast projektivních technik a jejich využití v rukách učitele. Projektivní techniky nejsou častou technikou, kterou učitel v rámci vyučovacího procesu používá …moreAbstract:
This disertation labour is considered to the aplication of projective methods in educational profession. Theoretical part of this labour describes the basic terms and associations related to the educational and the educational-psychological diagnosis. Emphasis is focused firstly on the area of projective methods and its use at the profession of teacher. The fact, that projective methods are not common …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2012
Accessible from:: 27. 6. 2012
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Vladimíra Lovasová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
LHOTKOVÁ, Tereza. Využití projektivních technik v pedagogické praxi.. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 6. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / ČJ-Ps
Theses on a related topic
-
Diagnostika dítěte a její vliv na odklad školní docházky
Kateřina Kobosilová -
Možnosti využití metod pedagogicko-psychologické diagnostiky na 1. stupni ZŠ
Kateřina ŠTORKOVÁ -
Preventivně výchovná činnost ve školní praxi
Michal Jahoda -
Pohádky Josefa Čapka jako motivace pro výtvarně - dramatickou činnost ve školní družině
Hana ČERNÁ -
Preventivně výchovná činnost ve školní praxi
Jana Bednářová -
Preventivně výchovná činnost ve školní praxi
Michal Demčák -
Činnosti vychovatele ve školní družině s dětmi s ADHD
Pavlína Zvoníková -
Komparace činností ve školní družině Montessori školy a běžné školy
Jana ROŽKOVÁ