Andrej MEDLA

Bachelor's thesis

Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku

Political marketing of parliamentary parties in the election 2012 in Slovakia
Abstract:
Thesis called Political marketing in the elections of 2012 in Slovakia is divided into two parts, theoretical and analytical. In theoretical part examines history, development and definition of political marketing, then examines the processes of political marketing, political market and strategies of political subjects concretely, with emphasis mainly on election strategy. This strategy is the key …more
Abstract:
Bakalárska práca Politický marketing vo voľbách 2012 na Slovensku je rozdelená do dvoch častí, teoretickej a analytickej. V teoretickej časti skúma históriu, vývoj a definíciu politického marketingu, ďalej sa zaoberá procesmi politického marketingu, konkrétne politickým trhom a stratégiami politických subjektov, pričom kladie dôraz hlavne na volebnú stratégiu. Tá slúži ako nosný prvok analytickej časti …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Accessible from:: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Mgr. Iva Tichá

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MEDLA, Andrej. Politický marketing parlamentních stran ve volbách 2012 na Slovensku. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 18. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta