Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou. – Vlasta HOŘKÁ
Vlasta HOŘKÁ
Bachelor's thesis
Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.
Reflection of phases of interviews with preschool and younger school children, during the creative art activities with ceramic clay.
Abstract:
V úvodu této bakalářské práce autorka osvětlí pohnutky výběru svého tématu, které se věnuje přínosu podpory tvořivosti v průběhu rozhovorů s dětmi, prostřednictvím keramické hlíny, jako součásti růstu osobnosti a přípravy na školu, především u předškolních dětí. V teoretické části se nejprve dotkne vývojových teorií dětí předškolního a mladšího školního věku, poté poukáže na specifika předškolního …moreAbstract:
The author will first introduce the reason she had chosen her topic, which is focused on using clay as the mean of promoting creativity while interviewing children, this is to help personality growth and preparation to enter school in preschool children. In the theoretical part the author will touch on some developmental theories of preschool and younger school-age children, followed by pointing out …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2014
Accessible from:: 17. 12. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jan Vaněk
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŘKÁ, Vlasta. \textit{Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/ry66t2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŘKÁ, Vlasta. Reflexe fází rozhovorů s předškolními a mladšími školními dětmi, v průběhu tvořivých výtvarných aktivit s keramickou hlínou.. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.12.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 17. 12. 2014 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Nursery School Teaching
Theses on a related topic
-
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybrané mateřské škole. Případová studie.
Aneta Kabeláčová -
Relaxace s imaginačními cvičeními jako prostředek k otevření komunikace s dětmi se speciálními potřebami
Alžběta Muroňová -
Faktory ovlivňující volbu vhodného způsobu komunikace s dítětem s autismem a sluchovým postižením
Lucie Žďárská -
Komunikace rodičů s dětmi s narušenou komunikační schopností - koktavostí
Adéla Rezková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Komunikace s dětmi s odlišným mateřským jazykem ve vybraných mateřských školách v Ústeckém kraji
Kateřina JURAŠÍKOVÁ -
Komunikace učitele mateřské školy s dětmi s odlišným mateřským jazykem
Adéla Krampotová -
Komunikace rodičů s dětmi na téma úmrtí druhého z rodičů
Dominika Červená
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights